Film reklamowy. Jak go wykorzystać, by zwiększyć konwersję?

Zazwyczaj filmy reklamowe realizowane są w konkretnym celu, ale zdarzają się też sytuacje kiedy dana marka inwestuje w film reklamowy argumentując, że „dobrze jest mieć taki film”. Często film reklamowy wykorzystywany jest tylko przez określony czas, potem trafia do szuflady, bo nikt nie ma pomysłu na to co z nim dalej zrobić. Warto więc pomyśleć jak wykorzystać filmy reklamowe, ponieważ jest to spora inwestycja, która może zwiększyć zasięg firmy, poszerzyć grono klientów firmy czy też mieć wpływ na pozytywny wizerunek marki. W jaki sposób wykorzystać film, by zwiększyć konwersję?

Kilka sposobów na wykorzystanie filmu reklamowego

Film reklamowy warto zamieścić na swojej stronie Internetowej. Na pewno wpłynie to na pozycję twojej strony internetowej, internauta może zostać na naszej stronie internetowej o 2 minuty dłużej. Link do filmu możemy także umieścić w mailu. Mail z pewnością jest kanałem komunikacji w twojej firmie. Linki zwiększają zainteresowanie, wiele osób decyduje się na to by w nie kliknąć i zobaczyć film. Film można też umieścić w wirtualnych wizytówkach. Film można też dołączyć do zapytania ofertowego, które wysyłamy do klientów. Ale film reklamowy możemy również wykorzystać w inny sposób. Jeden z nich to wykorzystanie go na targach- podnosi to prestiż i wzbudza zainteresowanie. Innym sposobem jest wyświetlenie filmu na telebimie w mieście.

Spoty reklamowe- umiar jest w cenie

Spoty reklamowe z pewnością przełożą się na konwersję, trzeba jednak pamiętać o tym by zachować umiar w tych działaniach i w sposób wyważony zarządzać filmem reklamowym. Film reklamowy poprawi wizerunek naszej firmy, żeby do tego doszło potrzebny jest jednak czas. Tutaj więcej na ten temat: http://pink-media.pl/.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *